Twój Koszyk jest pusty!
Dzięki specjalnemu koszowi ssawnemu urządzenie Wilo-Drain TMR umożliwia odpompowywanie medium do poziomu 2 mm.
Całkowicie zanurzona pompa zatapialna do wody zanieczyszczonej, do przenośnego ustawienia mokrego, do tłoczenia wody zanieczyszczonej. Korpus hydrauliczny i wirnik z tworzywa sztucznego, korpus silnika ze stali nierdzewnej. Hydraulika z pionowym przyłączem tłocznym z kołnierzem gwintowanym i otwartym wirnikiem wielołopatkowym i koszem ssawnym z systemem głębokiego zasysania, zapewniający poziom zasysania do 2 mm pozostałego poziomu wody. Silnik chłodzony powierzchniowo w wersji na prąd zmienny z chłodzeniem płaszczowym (do chłodzenia wykorzystywane jest medium przetłaczane między korpusem pompy i silnika), zintegrowanym kondensatorem roboczym, komorą uszczelnienia i zamontowanym termicznym zabezpieczeniem przed przeciążeniem z automatycznym ponownym włączeniem. Kabel zasilający o długości z zamontowaną wtyczką z uziemieniem i wyłącznikiem pływakowym do automatycznego sterowania poziomem. Do uszczelnienia po stronie medium służy uszczelnienie mechaniczne, natomiast po stronie silnika pierścień uszczelniający wału..
Dane eksploatacyjne:
• Przetłaczane medium: Water
Dane produktu
• Swobodny przelot kuli w systemie hydraulicznym: 2 mm
• Maks. ciśnienie robocze: 2 bar
• Maksymalna głębokość zanurzenia: 1.00 m
• Min. temperatura przetłaczanej cieczy: 3 °C
• Maks. temperatura przetłaczanej cieczy: 35 °C
Dane silnika
• Przyłącze sieciowe: 1~230 V, 50 Hz
• Tolerancja napięcia: ±10 % %
• Współczynnik mocy: 0.98
• Mechaniczna moc znamionowa silnika: 0.37 kW
• Maks. wejście prądowe P1: 450 W
• Prąd znamionowy: 1.80 A
• Prąd rozruchowy: 0 A
• Rodzaj załączania: Bezpośrednio online (DOL)
• Maks. częstotliwość załączania: 50 1/h
• Klasa izolacji: F
• Stopień ochrony: IP68
• Tryb pracy (zanurzony): S1
• Tryb pracy (wynurzony): S3-25%
Przewód
• Długość kabla zasilającego: 4.0 m
• Typ przewodu: H07RN-F
• Przekrój przewodu: 3G1 mm2
Wyposażenie/funkcja
• Rodzaj ochrony przeciwwybuchowej: no
• Zabezpieczenie silnika: WSK
Materiały
• Korpus pompy: PP-GF30
• Wirnik: PPE/PS-GF20
• Wał: 1.4104, X14CrMoS17
• Materiał uszczelnienia: NBR
• Materiał silnika: 1.4301, X5CrNi18-10