Aby sprawdzić koszt dostawy zamówienia proszę dodać wszystkie produkty do KOSZYKA a następnie wybrać firmę kurierską oraz formę płatności - system naliczy dokładne koszty transportu wybranych produktów.
Szczegóły dotyczące etapu doręczenia przesyłki można uzyskać na stronach firm kurierskich, podając numer listu przewozowego.
Koszt przesyłki kurierskiej uzależniony jest od wagi i gabarytów produktów wchodzących w skład zamówienia i obliczany jest indywidualnie.
W przypadku przesyłki kurierskiej z opcją zapłaty przy odbiorze (pobranie) doliczana jest opłata za obsługe pobrania przez firme kurierską w wysokosci podanej przy tej formie płatności. Wszystkie produkty wysłane przesyłką kurierską są odpowiednio zapakowane i ubezpieczone. W momencie nadania przesyłki informujemy klienta e-mailem podając link do jej śledzeni. Przesyłki kurierskie dostarczane są do klienta w ciągu 1-2 dni roboczych od momentu wydania paczki z naszego magazynu. Godziny pracy firmy kurierskiej są niezależne od kamody.pl
Nasz sklep oferuje możliwość ponadstandardowego zapakowania towaru EXTRA PLUS.
Kupujący powinien sprawdzić stan przesyłki przy jej odbiorze, w szczególności czy przesyłka nie została uszkodzona lub zniszczona w transporcie.
W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki , Kupujący zażądać od przewoźnika, na podstawie art. 74 ust. 1 ustawy Prawo przewozowe, spisania PROTOKOŁU SZKODY. Każdy przewoźnik ma obowiązek posiadać odpowiednie druki.
Waga (kg) | Cena (zł) |
0 - 40 | 14,90 |
Paczka niestandardowa
• Paczka, która ze względu na swoje właściwości (kształt, wymiary, delikatną zawartość) nie może być sortowana za pomocą automatycznego sorterai/lub wymaga specjalnego sortowania w przewozie (sortowanie ręczne)
• Oznakowane naklejkami DHL „ GÓRA“ oraz „UWAGA! NST“
Czas i realizacja zleceń
• 48h od momentu nadania paczki
Waga (kg) | Cena (zł) |
0 - 50 | 199,00 |
50 - 100 | 239,00 |
100 - 400 | 389,00 |
400 - 800 | 499,00 |
800 - 1 000 | 699,00 |
Kupujący winien zwrócić należytą uwagę na stan przesyłki przy jej odbiorze, w szczególności czy przesyłka nie została uszkodzona lub zniszczona w transporcie.
W razie wykrycia naruszenia przesyłki przed jej wydaniem, Kupujący powinien postępować zgodnie z bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności – jako uprawniony – zażądać od przewoźnika na podstawie art. 74 ust. 1 ustawy Prawo przewozowe protokolarnego ustalenia stanu przesyłki oraz okoliczności powstania szkody.