Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator website

FAQ

1. Czy mogę zamówić towary, których nie ma na magazynie?
Tak.

2. Czy w przypadku, że na stronie internetowej widnieje informacja, że towar jest na stanie magazynowym jest to prawdziwa informacja.
Tak, jeśli na stronie internetowej widnieje informacja, że produkt jest w magazynie, to tak naprawdę jest. Stany są aktualizowane co 15 minut na naszej stronie internetowej.

3. Co oznacza, że przy produkcie widnieje informacja "zapytaj o dostępność"?
Zawsze sprawdzamy dostępność u dostawcy. Konieczne jest wysłanie pisemnego zapytania na adres e-mail z dokładną nazwą i kodem produktu.

4. Towary na zamówienie
Są one wykonywane na zamówienie, dlatego wymagamy bezzwrotnego depozytu w wysokości 35% ceny całkowitej. Jeśli dostawca nie dostarczy towaru lub dostarczy uszkodzony, oczywiście zwrócimy depozyt. Umowę z warunkami należy zawsze przesyłać pisemnie na adres e-mail.

5. Termin dostawy
Po przyjęciu zamówienia i potwierdzeniu dostępności towaru u dostawcy zawsze będziemy potwierdzać datę przyjęcia na stan magazynowy pocztą elektroniczną.

6. Mam niektóre produkty, które są w magazynie, a niektóre nie są w magazynie. Kiedy zostanie wysłane moje zamowienie ?
Wysyłamy całe zamówienie, tzn. po przyjęciu na stan magazynowy wszystkich produktów z zamówienia.

7. Czy można zarezerwować towar?
Nie, konieczne jest złożenie zamówienia, w ten sposób towar jest zarezewowany pod konkretnego klienta.

8. Czy mogę kupić bez rejestracji?
Tak, zakup bez rejestracji jest możliwy.

9. Chcę kupić firmę, czy to możliwe?
Zakup dla firmy jest możliwy, przy realizacji zamówienia należy wybrać Przedsiębiorca / Firmę w koszyku.

10. Jak mogę sprawdzić cenę wysyłki?
Cena transportu zależy od wagi przesyłki. Dla każdego z oferowanych przez nas towarów wskazana jest cena wysyłki. Jeśli zamówisz więcej rzeczy, po prostu włóż te produkty do koszyka bez żadnych zobowiązań, a cena transportu zostanie tam ponownie przeliczona.

11. Jak mogę zapłacić za moje zamówienie?
Przy zamówieniu towaru możesz zapłacić kartą online.
Możliwe jest również wybranie płatności przelewem. Prześlemy Ci potwierdzenie zamówienia i dane niezbędne do płatności za zamówienie.
Możesz zapłacić gotówką przy odbiorze - to znaczy płacisz przewoźnikowi, który dostarczy paczkę. Ta usługa jest odpłatna - cena za pobraniem jest inna dla każdego przewoźnika. Opłata jest wyszczególniona dla każdego przewoźnika przy wyborze w koszyku.

12. Wybrałem płatność przelewem. Kiedy towar zostanie do mnie wysłany?
Jeśli towary są w magazynie, zostaną wysłane po zaksięgowaniu kwoty na naszym koncie. Jeśli towary nie są dostępne w magazynie, wysyłane są po zaksięgowaniu kwoty na koncie i po przyjęciu produktów na stan magazynowy.

13. Skąd mam wiedzieć, że wpłata z przelewu została zaksięgowana?
Po zaksięgowaniu płatności na koncie otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem otrzymania płatności.

14. Odbiór osobisty
Zamówienia realizujemy tylko drogą wysyłkową.

15. Czy sklep ma stacjonarną siedzibę?
Nie.

16. Jak uzyskać informacje o moim zamówieniu?
Twoje zamówienie można śledzić online - w otrzymanym potwierdzeniu zamówienia e-mail znajduje się link do śledzenia. W razie potrzeby możesz skontaktować się z nami przez e-mail, telefon lub czat.

17. Zmiana danych na fakturze.
Wszystkie zmiany muszą być napisane pisemnie na adres e-mail. Należy podać numer zamówienia i wszelkie informacje potrzebne do zmiany danych.

18. Czy mogę dodać lub zmienić towar w zamówieniu?
Nie zmieniamy ani nie uzupełniamy zamówień. W wyjątkowych przypadkach jest to możliwe po konsultacji ze sprzedawcą.

19. Czy mogę wymienić towary, które zakupiłem, na coś innego?
Nie wymieniamy towarów, klient może zwrócić produkty które z jakiegoś powodu mu nie odpowiadają. Oczywiście zwrócimy za nie pieniądze i klient może za nie zakupić inny towar.

20. Jak reklamować towar?
Konieczne jest wypełnienie formularza reklamacyjnego....... lub skontaktowanie się z pisemnie pod adresem reklamacje@kamody.pl.

21. Czy mogę anulować zamówienie?
Tak Konieczne jest jednak wysłanie prośby na piśmie na adres e-mail lub za pomocą przycisku w podglądzie stanu realizacji zamówienia.

22. Montaż produktu
Nie świadczymy tej usługi. Jesteśmy tylko sprzedawcą internetowym.